top of page

Bang dat de gym weer dicht gaat?

Bang dat de gym weer dicht gaat? Maak je geen zorgen. Het is net zo makkelijk om fit te worden in je eigen comfortabele huis! We hebben een paar eenvoudige tips die je dagelijks kunt toepassen.


Social Media

De meesten van ons spenderen uren doelloos door op Instagram te scrollen, gebruik deze tijd goed en begin met het volgen van een aantal online fitnesscoaches en bloggers. Vaak plaatsen ze trainingstips en workouts op hun kanalen. Hier zitten tegenwoordig heel veel coaches bij die je oefeningen voor thuis laten zien!

Investeren in je uitrusting

Allereerst is het tijd om te investeren in een aantal essentiële fitnessartikelen. Neem kettlebells of een paar middelzware dumbbells. Door wat gewicht toe te voegen aan belangrijke oefeningen zoals squats, burpees en lunges, word je verder uitgedaagd.

Een springtouw is ook een waardevolle aankoop voor een snelle, effectieve workout die de verbanding stimuleert. Tegenwoordig heb je zelfs een springtouw waarmee je calorieën, jumps en tijd bij kan houden. Dat is nog niet alles! Ook intervaltrainingen en je vrienden uitdagen is mogelijk. We raden ook aan om een ​​paar weerstandsbanden te gaan gebruiken. Kies een reeks weerstanden en lengtes zodat je verschillende trainingen kunt doen.

Schoonmaken

Goed nieuws. Ken je die gevreesde klusjes die je nu waarschijnlijk uitstelt? Als je ze nou is echt doet, kun je serieuze calorieën verbranden. Met stofzuigen, afstoffen en opruimen kun je tot wel 190 calorieën per uur verbranden. En we weten allemaal dat hygiëne nu belangrijker is dan ooit. Dus negeer die overvolle wasmand niet. Dood twee vliegen in één klap en pak zowel een training als je was aan.

Haal het meeste uit je omgeving

Je denkt misschien dat thuis trainen beperkend kan zijn, maar niks is minder waar. Zie je die trappen? Maak er gebruik van en doe wat triceps-dips of step-ups. Hoe zit het met die eetkamerstoelen? Of uw tuinmeubilair voor buiten? Gebruik ze om een ​​zittende squat uit te voeren, voeg ook hier dumbbells toe om jezelf uit te dagen. Je hebt trouwens ook geen sportschool nodig voor eenvoudige maar effectieve oefeningen zoals sit-ups, push-ups en de plank.


92 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page